ВИХОВАТЕЛЬ

Формула професійного успіху - справжня наука, яка визначає не тільки схему роботи, а й стиль життя.
Не секрет, що турбота про формування особистостей своїх вихованців найбільшою мірою дається тим, хто сам являється яскравою особистістю.
Хоча справа виховання майбутніх спортсменів, чемпіонів і нелегка, але вона під силу людям, які є справжніми фахівцями своєї справи.


Головним організатором виховної роботи в ліцеї є вихователь, який спрямовує навчально-виховний процес, формує учнівський колектив, співпрацює з тренерами, вчителями, батьками ліцеїстів. Головне завдання вихователів - створення умов для розвитку особистості ліцеїста.  Досягається це організацією та проведенням виховної роботи з навчальною групою та діяльністю в соціумі.
Головна мета виховних справ в ліцеї - це формування поведінки, готовності до відповідної діяльності.  Виховні справи складають ланцюг вчинків ліцеїстів у життєвих ситуаціях. Вони мають колективний і творчий характер.
Зазвичай виховні справи організовують у вільний від навчальних занять час, тобто у години дозвілля. У цікавих, змістовних, захопливих виховних справах діти беруть участь добровільно.
 Враховуючи, що дозвіллєва діяльність за своїм змістом мас бути соціально значущою, тобто сприяти всебічному розвитку особистості , то всі виховні справи у закладі, що організовані у години дозвілля, є формами, в яких виявляється активна творча діяльність учнів.

Отже, кожна форма подібної діяльності в ліцеї стає виховною справою.