ВЧИТЕЛЬ

Хто такий вчитель? Учитель — це образ, створений століттями і тому шанований усіма. Учитель — це Майстер. Майстер слова, Майстер звуку, Майстер думки, Майстер емоцій і настроїв, Майстер створення — констатації знань...
Розмірковуючи про вчительську долю, педагогічну працю, мимоволі приходимо до висновку, що надто різних за досвідом, уподобаннями, стилем педагогічної діяльності людей об'єднує одне - особлива любов до дітей. Ця любов неосяжна і нею наповнена кожна хвилина педагогічної праці.
Що ж створює педагогічний успіх в ліцеї? Непереможна комбінація – любов, терпіння, наполегливість і праця.  Дійсно,   успіх, що досягається в справі, якою займаються вчителі, базується насамперед на любові. Лише тому результат є на рівні професіонала!





Урок – це форма організації навчання, за якої навчальні заняття проводяться вчителем із групою учнів.  Ліцей є закладом - де сучасні методи, форми та засоби навчання можна побачити на кожному уроці.
Від якості уроку залежить ефективність функціонування нашого ліцею. Щоб урок був цікавим, необхідно постійно шукати нові форми та засоби його проведення.
Чи цікаво дітям на уроці? Чи люблять вони вчитися?
Для вчителя української мови та літератури Мельник Олени Анатоліївни важливо не лише подати навчальний матеріал з предмета, але й поглибити знання учнів про матеріальне і духовне життя українців, щоб ланцюг духовності народу не переривався. 
З метою розвитку пізнавальних та творчих здібностей ліцеїстів вчитель української мови і літератури Курманчук Олена Степанівна постійно залучає їх до створення різнопланових навчальних проектів.
Кожний відкритий урок вчителя світової літератури Корнійчук Олени Сергіївни - це театралізована вистава: вбрання, костюми, маски, сюжет, художня постановка.
Експерименти, які проводяться вчителем фізики Пушкою Софією Іванівною мають науково-методичне обґрунтування, а подібна діяльність дає свій результат.
Якщо це відкритий урок, то це урок - майстер-класу.
Вчитель хімії Скоропадська Світлана Олексіївна є творчою особистістю і впроваджує у навчальну практику факультативний курс «Хімія в нашому житті».
Волик Галина Павлівна має науковий досвід,що пов'язаний з життям, і якім вона із задоволенням ділиться з ліцеїстами на уроках біології, перетворюючі їх на справжню дослідницьку лабораторію.
Вчитель англійської мови Фіалко Олена Петрівна проводить відкриті уроки і заходи, на яких використовує нестандартні прийоми, це і розвиток комунікативних умінь, що є дуже суттєвим під час вивчення та опанування англійської мови.  
Котелянець Ірина Іванівна   створює на уроці ситуацію успіху та прагне до того, щоби учні мали інтерес до предмету, адже в цьому є запорука успішного навчання.
Вчитель історії та права Смоляр Ірина Василівна пріоритетним напрямком на кожному уроці визначає патріотичне виховання, тому  намагається навчити дітей мислити, активно діяти у будь-яких життєвих ситуаціях.
Вчитель  математики Усова Алла Анатоліївна постійно намагається довести своїм вихованцям, що математика – це серйозна наука, поряд з цим дуже цікава, захоплююча і зрозуміла.
Нестандарт­ний урок Жихарєвой Тетяни Василівни — це імпровізоване навчальне заняття, що має не­традиційну структуру